15 aprill 2023

Contra - Contrarünnak (2004)

HOROSKOOBIJAMA

kuulsin raadiost horoskoobist
vise täna mul ei lähe
ükskõik palju ka eo loobiks
ikka silma ei saa pähe

olgu eks siis musta tööd teen
katteid teen ja võtan laudu
jagan häid ja täpseid sööte
olen tubli kaitse kaudu

kuid kes uskus lugu säärast
nullimängus saime löödud
sest me poisid kõik on Jäärad
viskeid polnud - ainult söödud


ERKI NOOL

kui ma oleks Erki Nool
võidaks kõiki igal pool

aga ma ei ole Erki
lati kohale ei kerki
igal katsel lähen alt

aga ma ei ole Erki
odakaar ei jäta märki
neljasadat jooksen sörki
poolteist kilti katta ma
suudan vaid jalgrattaga

kui ma ainult oleks Erki
seda kümnevõistlusvärki
lausa kinnisilmi teeks
kuid ma pehme nagu keeks


KOGEMUS VÕIDAB

üheksakend aastat turjal
surra veel ei läbe
sest et sirge veel mu selg ja
jooksma jalg on käbe

ükskord lauba hommikul
kui mu eit veel magas
käisin näitamas kuis toimib 
kogemustepagas

tegin noortega mis tahtsin
kui rutiinset tööd ma
mõõna ajal passisin
tõusul läksin mööda


PS: Otsustasin, et luulekogude puhul kirjutan lihtsalt välja kolm luuletust. Äkki need meeldivad ka sulle? Kui oled (tugitooli)sportlane, siis usun, et leiad sellest kogumikust omale nii mõndagi südamelähedast. Eriti veel siis, kui sinu "profikarjäär" algas 2000. aastate alguses ning nimed Metstak, Uba, Varis või Häkkinen toovad huultele lause "Olid ajad". Nostalgiat, sooja huumorit ja armastust spordi vastu on Contra kogumik tõesti kaanest kaaneni täis.


Andmed:
Contra, Contrarünnak, Mina Ise, 2004, lk 64

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar